Thursday, June 28, 2007

آب و جارو

الآن كه دارم اين سطر ها را مي نويسم سيا دارد با سرعت 100 كيلومتر بر ساعت خودش را مي رساند تا پست اش را آپ كند! اينكه اينهمه پست پشت سرهم فقط من بودم و سيا نبود، خب، تقصير من كه نبود؛ سيا دور بود و نمي تونست آپ كنه؛ بايد اينجا رو براش آب و جارو كنم؛ اگه بياد و ببينه اينجا اينقدر درهم بر همه، خب، درسته كه هيچي نمي گه ولي حياي گربه كجاس پس ؟

[صداي آب و جارو]

سياي عزيز بيا اين روسپيگري چند روز تحويل تو خداييش من ديگه بريدم.

آها، فقط يه چيزي؛ فيلم Find Me Guilty – سيدني لومت- رو از دست ندين، ؛ مخصوصاً ‌شخصيت جكي دينورشيو با بازي وين ديزل فوق العاده س (خيلي خودمو توي اين آدم مي بينم ) ؛ اين فيلم رو توي كيف مخصوص فيلم هام به دلايل متعدد ميذارمش پيش فيلماي اسكورسيزي .

آخرين نكته : تمام اين سطرها را كه داشتم مي نوشتم و هنوز هم ادامه دارد دوست ات دارم ؛ قسم مي خورم سطري نيست كه دوست ات نداشته باشم .

4 comments:

Anonymous said...

roospigariye khubist.

Anonymous said...

سلام.خوشالم كه عاشق شده اي.اون گرگهو اس ام اس يادت نره.

Anonymous said...

سیااااااااااااااا

Anonymous said...

}شکلک خاروندن چونه )