Monday, March 17, 2008

یعنی این آخرین پست امسالمه؟

الف:

ما فقط بخشی از جهان رو می بینیم، اونم در یک دوره ی زمانی کوتاه، نه گذشته شو می دونیم نه آینده شو. بخش خیلی کوچیکی از دنیا تازه اونم از هزار و یه فیلتر اجق وجق رد می شه و بعد می بینیمش ولی به راحتی قضاوت می کنیم، حکم صادر می کنیم، نظر می دیم و اصرار هم می کنیم. خیلی مسخره س

ب:

دو تا از دوستام با هم حرفشون شده، در حد خیلی بالایی کارشون به فحش و فحش کشی کشیده، یکی شون داشت اس ام س هایی که اون یکی براش فرستاده بود رو بهم نشون می داد خیلی رکیک بودن دونه دونه شون بوی خون می داد من هم عین همین اس ام اس ها رو چند وقت پیش برای یکی فرستاده بودم ولی با عشق (!)

الف و ب : فیلم Atonement به کارگردانی Joe Wright یک فیلم خیر ه کننده س؛ جدای از فیلمبرداری استثنایی و تدوین منحصر به فردش و اون موسیقی که کاملا ً مناسب نشسته روی فیلم و بازی های عالی – مخصوصا ً براینی وقتی پیر شده و داره مصاحبه می کنه به نظرم شاه بیت بازیگزیه - درونمایه ی فیلمه که آدمو تکان می ده تازه یکی مث من که از عشق و عاشقی بدش میاد با دیدن این فیلم جا می خوره – نه که فیلمش یه داستان عشقی باشه که هست - بیشتر داستان رنج آدمیه که یک عمر باید تاوان یک اشتباهو پس بده و همینطور داستان نوشته شدن یک داستان

ج: دیروز شصتمین سالگرد تولد برتولوچی بود، کسی که توی همه ی غولای سینمای ایتالیا سر و گردنش - به نظر من یکی - سر و گردن تره . اینکه با یک روز تاخیر تولدشو گفتم به خاطر خرابی مودم کامپیوترم بود که خود آقامون برناردو منو می خشه ایشالا

No comments: